środa, 19 lutego 2014

Inwazja pasteli

Witajcie,
Idzie wiosna bez wątpienia, znaki na ziemi i niebie to sugerują, a przynajmniej ja staram się tak interpretować ostatnie pogodowe poczynania:)  Bo za wiosną tęsknię już tęsknotą nieutuloną i bezkresną....
Po małych wiosennych zmianach w domu powyciągałam również z czeluści dysku zeszłoroczne zdjęcia w pastelowych wiosennych barwach i cieszę nimi oczy:)


  

 


Jak można zauważyć, są to również inspiracje na Wielkanoc, w tym roku także rządzić będą pastele, mięta, turkus, róż i jasna zieleń.
W ostatnich czasach powstało kilka kolejnych wiosennych wianków, jeśli komuś wpadły w oko, zapraszam do sklepu :)





Polecam również cudowną, kolorową, wiosenną porcelanę z serii Jardin:


 



 

To tyle na dziś, pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i ślicznie dziękuję za zostawiony po sobie ślad:)

6 komentarzy:

  1. Wszystko piękne u ciebie- i wieńce, i porcelana, i urocza skrzyneczka z serduszkiem.
    Pozdrawiam
    eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenne pastele ja k ja je uwielbiam, od razu ma się na życie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety jakie wiosenne kolorki :) wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe wiosenne pastele...ach wiosno gdzieś Ty...jest...Urocze fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj strasznie nie mogę się już doczekać, od kilku dni marzy mi się posadzenie kwiatów na balkonie, a tu jeszcze z 2 miesiące trzeba czekać :( Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń