piątek, 14 lutego 2014

Zakochany post :)


Witajcie,

Dziś Walentynki, nie będę oryginalna mówiąc, że jedni to święto kochają, innych irytuje...
Rozumiem jednych i drugich, denerwująca jest wszechobecna komercja, nachalność przekazu...
Ale można do sprawy podejść z innej strony, ja święto zakochanych traktuję dość pobłażliwie, ale cudownie jest dostać w ten dzień kwiaty od ukochanego Mężczyzny i wyjątkowe całusy od dzieci :)




Zakochanie kojarzy mi się baaardzo wiosennie, stąd te zdjęcia,  i choć luty nie jest w naszej szerokości geograficznej, jak pewnie większość z Was przyzna, najlepszym miesiącem na to święto, to wiosnę w sercu można mieć cały rok, czego sobie i Wam życzę serdecznie w tym dniu :)




To mówiłam ja, mężatka z prawie 15 - letnim stażem, wciąż zakochana w swoim Mężu :)

Pozdrawiam serdecznie:)

Ewa

4 komentarze:

  1. Piękne wiosenne kwiaty i moje ulubione hiacynty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, wiosennie ,miło,...to prawda bo miłość powinna być w nas na co dzień,a nie od święta ale czyż nie miło jest dostać coś cudnego ....tak jak wspomniałaś ...np.kwiaty i całusy...:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń