poniedziałek, 14 grudnia 2015

Pierniczki, pierniczki

Witajcie, wpadam na chwilkę, z piernikami :) Udało nam się wczoraj wykonać całe ich mnóstwo, frajda i dla dzieci i dla mnie :) Pierniczki wyszły pyszne i nie wiem, czy dotrwają do świąt, chyba muszę część zachomikować w mało dostępnym i mało znanym pozostałym domownikom miejscu :)
Przepis na pierniki wzięłam od Marty: http://www.mylittlehomemypassion.pl/2015/12/pieczenie-piernikow.html - dziękuję Kochana :) Zmniejszyłam tylko ilość cukru, bo wydała mi się za duża i uzyłam proszku do pieczenia, zamiast sody.
Posypki są z lidla, polecam, fajne kolory i w dodatku smaczne :)
Te pierniczki dekorowane białym lukrem to moje wypociny, nie śmiejcie się bardzo, bo to mój pierwszy raz :) A wzory wzięte z głowy, czyli z niczego :)










 I jedne z ostatnich tegorocznych dekoracji świątecznych, zapraszam tu:





















Pozdrawiam ciepło i przypominam, że można jeszcze powalczyć o poniższy wianek :) - szczegóły we wcześniejszym poście :)

10 komentarzy:

  1. Piękne pierniczki! Jak na pierwszy raz to nieźle skomplikowane wzorki wybrałaś ;-) U mnie też pierniczki, wpadnij na bloga :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ różnorodność dekoracji:)) piękne. A wzory na pierniczkach szalenie mi się podobają. Takie, powiedziałabym, koronkowe:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje dekoracje świąteczne są przepiękne i bardzo klimatyczne. Wspaniałe wianki i choinki! Wprowadzą świąteczny klimat w każdym domu... Widzę że wspólne pieczenie i ozdabianie pierników się udało :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, tak, udało się, choć większe zacięcie do dekorowania (pewnie po mamusi:) ma młodszy, to obaj dobrze się bawili :)

      Usuń
  4. Właśnie piję kawkę i z prawdziwą przyjemnością skubnęłabym kilka takich apetycznych pierniczków :)) Po moich już nie ma śladu ...
    Wianki i choinki przepiękne <3
    Buziaki serdeczne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo proszę, częstuj się :)Ja schowałam część pierników do puszek, nie są widoczne, więc może dożyją świąt :)

      Usuń
  5. Pierniczki Twoje i synków wyglądają bardzo smakowicie:) Rosną Ci Kochana fajni mężczyźni, z taką mamą będą miały przyszłe synowe świetnych mężów:) Pozdrawiam najserdeczniej:) Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne dzięki, bardzo miłe słowa choć moi synowie uważają, że raczej postawię wysoko poprzeczkę przyszłym synowym :)bo jestem zbyt wymagająca :) ale to jeszcze, mam nadzieję, za parę ładnych lat :))i pewnie nie będę miała nic do powiedzenia :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Pierniczki smakowite a dekoracje bajkowe:) Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing such an informative information.

    OdpowiedzUsuń